Kuang kuang kuang.

Kena racun arsenik dalam penjara…..>> kencing

Kita pr sudah cukop nombor utk tuboh kjaan di harap pm pak lah berundur secara baik agar peralihan kuasa dpt berjalan lancar…. >> kencing….

Saya akan bersara dari politik dan akan menjadi pensyarah di universiti luar negara jika pakatan rakyat gagal tuboh kjaan pru13 …….>> kencing…

40k pengundi bangla punca pakatan rakyat tewas.pru13…. >> kencing.

Langkah kajang takda kena mengena utk menukar mb….. >> kencing..

Lari ke kedutaan turki sebb ada ancaman bunoh…. >> kencing

Saya ulannnnnggg… Harini kita menang esok harga minyak turun…. >> kencing…

Dr mahadir hari2 marah sama saya… Dia bila tahu anwar akan jd pm dia boleh demam tau…… >> kencing..

Tanya sama najib apa sebb goyang nanti jawab najib sabah nak hilang…… >> kencing…

Saya tak kenal dato eskay….. >> kencing…

Saya akan saman sepul….. >> kencing…

Saya akan saman yusof rawter…. >> kencing…

Jika kita mng putrajaya, ptptn akan kita hapus kan……>> kencing..

Mendapat perkenan dari sultan johor utk menjadi pm dan menuboh kan kjaan tanpa mahadir…… >> kencing….

Di umum bahawa sudah cukop majoriti dan bilangan nya sungguh meyakin kan maka kjaan muhyidin sudah tumbang…… >> kencing …

Saya telah tunaikan hari ini dengan mempersembahkan kepada YDPA dokumen sahih mengenai majoriti kukuh dan meyakinkan ahli-ahli parlimen menyokong saya……>> kencing…

Kjaan tak patut mengambil langkah umum kan pengeluaran kwsp sbgi usaha membantu rakyat kerana kwsp adalah simpanan haritua….>> kencing…

Beri masa 7 hari, jika kjaan pn tak tumbang saya akn meletak jawatan ketua ph dan bersara dari politik……>> kencing paling terkini….

Adoiiii lenguh tangan dah aih….. Tolong tambah lah banyak sangat kencing ni weiiii……

Apamacam…. Syok kena kencing???? …..aku serik dah….. Korang suka kena kencing sokong lah lagi raja kencing tu….

Kuang Kuang Kuang

Leave a Comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s